Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 4 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Organizacja pracy

     RAMOWY ROZKŁAD DNIA
W PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU
              W BROŻCU

7.00 – 8.15 Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne i grupowe w kącikach
                    zainteresowań. Rozmowy okolicznościowe i zaplanowane.
                    Ćwiczenia poranne lub zabawa ruchowa.

8.15 – 8.30 Czynności porządkowo-gospodarcze.
                    Doskonalenie czynności samoobsługowych.

8.30 – 9.00 Śniadanie.

9.00 – 10.30 Zajęcia edukacyjne organizowane przez nauczyciela wyzwalające  
                      aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju. Realizacja Podstawy
                      programowej wychowania przedszkolnego. Realizacja programów
                      innowacyjnych opracowanych przez nauczycieli.

10.30 – 11.30 Zajęcia dodatkowe i twórcze. Pobyt na świeżym powietrzu,
                        spacery, gry i zabawy organizowane oraz inspirowane przez dzieci.

11.30 – 11.45 Czynności samoobsługowo - gospodarcze.
                        Przygotowanie do posiłku.

11.45 – 12.30 Obiad.

12.30 – 13.30  Odpoczynek (leżakowanie dla młodszych i chętnych dzieci).  
                         Relaksacja i wizualizacja. Słuchanie bajek literackich i muzycznych.
                         Pobyt na świeżym powietrzu.
                         Zajęcia dodatkowe i twórcze - praca  zespołowa i indywidualna.
                         Realizacja programów innowacyjnych opracowanych przez
                         nauczycieli. Zabawy z inicjatywy dzieci.

13.30 – 13.50  Czynności samoobsługowe, porządkowo-gospodarcze i higieniczne,
                         przygotowanie do podwieczorku.

13.50 – 14.15  Podwieczorek.

14.15 – 15.00 Zabawy zorganizowane lub dowolne.
                       Indywidualna praca stymulacyjna lub korekcyjno - kompensacyjna.  
                       Zabawy wynikające z zainteresowań dzieci.
                       Kontakty indywidualne.
                       Rozchodzenie się dzieci.

Wersja XML